marți, 25 ianuarie 2011

Pieţar fără BAC, consilier local pe educaţie şi culte

Pieţar fără BAC, consilier local pe educaţie şi culte: "- Sent using Google Toolbar"


Răspuns bis pentru comentariul Renatei! Din Adevărul de azi. Răspunsul ter se găsește în Cotidianul de azi, pe prima pagină, cu referire taman la DJ Igaș.

Un comentariu:

  1. Vă mulţumesc, doamnă profesor, am citit, m-am documentat. În vremuri mai bune, adică mai reversibile, aş fi zis că-mi vine să vărs, daţi-mi un metoclopramid. În clipa asta mi se pare un lux şi-o inconştienţă să declari cu emfază: "Mi-e scârbă!"
    Nu, doamnă, nu mi-e scârbă, mi-e frică!
    E foarte probabil, dacă nu cumva inevitabil, ca aceste gunoaie să legifereze superioritatea şcolii vieţii asupra ŞCOLII.
    Adică penalul care a spart un bancomat şi n-a fost prins, să primească o diplomă de înaltă calificare şi să devină ministru de interne, că "le are pă partea asta"!
    E foarte probabil să ajungem iar la 6 paragrafe obligatorii din "documentele de partid" drept introducere într-o lucrare de doctorat.
    [...]
    Poate că, pentru cei tineri care trec pentru prima oară prin această "provocare", să fie interesant. Istorie live. Mii de oportunităţi! Ajungi la vârful piramidei dacă intuieşti întocmai şi la timp ce mână pupi şi unde scuipi.
    Dar pentru noi, care am mai trecut o dată prin coşmarul ăsta... E obositor, umilitor, degradant.
    Aveţi soluţii?

    RăspundețiȘtergere