duminică, 8 iulie 2012

Retrospectivă prospectivă

 
.. Am contribuit la descoperirea
dioxinei, incontestabil cea mai toxică substanță chimică
descoperita vreodata. Din acel moment, respectiva substanță
chimică a captat atenția tuturor, în special pentru că era
parte constitutivă a erbicidului 2,4,5-T, sau Agentul
Portocaliu, folosit...pentru a desfrunzi pădurile în
războiul din Vietnam.

Nu știu dacă știți sau nu glumele care urmează. Poate că vi le-am mai spus, dar nu am încotro: cum spune chiar un personaj al acestor glume, nu mă mai satur să le aud:

Ce diferență este între Nelson Mandela și Traian Băsescu?
Nelson Mandela a stat în inchisoare înainte de a fi ales președinte.

Într-una din zilele însorite ale lui august 2012, un bătrân se apropie de intrarea in Palatul Cotroceni și îi spune ofițerului de gardă:
- Aș vrea să intru în audiență la președintele Băsescu.
Ofițerul îl privește blând și îi spune:
- Domnule, poate nu știți, Basescu nu mai este președinte și deci nu mai acordă aici audiențe.
Batrânul se indepartează încetișor de intrarea în Palat. A doua zi, același bătrân revine și se adresează aceluiași ofițer :
- Aș vrea să vorbesc cu președintele Băsescu.
- Domnule, așa cum v-am spus și ieri, Băsescu nu mai este președinte, și deci nu-l mai găsiți aici.
Batrânul îi mulțumește și pleacă. A treia zi însă, revine și se adresează aceluiași ofițer:
- Aș vrea să vorbesc cu președintele Băsescu.
 Ofiterul se încruntă ușor și spune:
- Domnule, este a treia zi când cereți să vorbiți cu Băsescu, deși v-am spus că Băsescu nu mai este președinte. Nu ințelegeți?
- Ba înțeleg foarte bine, însă nu ma mai satur să o aud.
Ofițerul ia poziția de drepți, salută respectuos  și aspune :
- Atunci pe mâine, domnule!

Și opinia maestrului Barbu:

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu